27 Kasım 2011 Pazar

oyyy=)

kış = kestane kebap=)








üstruplu yicen tabi benim gibi önüne konan bitmicek...


kış =) yılbaşı


gitmek lazım bencee

1. DEDEMİN İNSANLARI


senarist yönetmen
ÇAĞAN IRMAK
AY YAPIM
oyuncular
ÇETİN TEKİNDOR
HÜMEYRA
YİĞİT ÖZŞENER
GÖKÇE BAHADIR
ZAFER ALGÖZ



2. CELAL TAN VE AİLESİNİN AŞIRI ACIKLI HİKAYESİ



senaryp yönetmen
ONUR ÜNLÜ
oyuncular
SELÇUK YÖNTEM
GÜLER ÖKTEN
YILMAZ GRUDA
USHAN ÇAKIR
KÖKSAL ENGÜR
EZGİ MOLA



3. THE TREE OF LIFE (HAYAT AĞACI)

senaryo yönetmen
TERRENCE MALICK
oyuncular
BRAD PITT
SEAN PENN
JESSICA CHASTAIN


4. THE IDES OF MARCH (ZAFERE GİDEN YOL) 


senaryo yönetmen
GEORGE CLOONEY
oyuncular
PAUL GIAMATTI
GEORGE CLOONEY
PHILIP SEYMOUR HOFFMAN


25 Kasım 2011 Cuma

her zaman beğenmezdim amma

hoşuma gitti valla
nerde ne kadar kullanılır bilmiyorum ama çok naturel değişik de bi fikir
ayrıca ağaçların kesilmesini sürekli akla getirdiğinden çevre bilinci de uyandırabilir gerçi kendisi kesilmiş bir şey hali hazırda ama gene de işte durum bu gibi
daha değişik tasarımlarla ağaç kabuğu çok şık bi detay olabilir bence 
yeşil ışığı yaktım valla


24 Kasım 2011 Perşembe

düzeltme - ajda pekkan koleksiyonu

bu arada sölemezsen olmaz twist - ajda pekkan koleksiyonu yazımdaki parçalar gerçekte hiç öle değil
tam bir hayal kırıklığı
fotolarda çoğu farklı duruyomuş
hiç beklemediğim şeler gördüm o beyaz gömlek mesela üst siyah kısım deriymiş ve delik delik gibi
biraz adi duruyo gibi bi değişik yada..
her türlü fotolardan farklı
gene fena değil belki ama farklı olduğu gerçeği...
o yüzden üst baş internetten alınmaz arkadaş git giy dene zaten asıl olay o!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
niye böle yapıyorum bilmiyorum ama inatla aslında hoşlanmayacağım ya da uymayacak tiplere sarıyorum. onları anlatıyorum insanlara onlarla ilgili hayaller kuruyorum tabi hayallerimde hepsi farklı
neden ki
neden bunu yapıyorum
kendime göre birini seçmem çok mu zor
yoksa öyle biriyle olmazsa yürümezse çok mu koyar..
kendi kendimi lanetliyorum her seferinde
zamanımı yiyorum
kendime ihanet ediyorum

ve çevreme bakıyorum
yalnız değilim
bunu bilmek de güzel değil
kimse kendisine uygun kişiyi istemiyo
istemekten mi korrkuyo belki de onlar da benim gibi
ya o kişi seni istemezse
daha da kötüsü ister de yürümezse
çünkü şuanki halde amaan zaten bana uymuyodu diyebiliyosun
ay kafama sıçiim ben aşk hakkaten kör yoksa ben asla...
bırak allasen
kör olan aşk değil
sensin
zaaflarına körsün
kişiliğine körsün
kendine sırtını çevirmişsin
ve kendinden çalıyosun

başka bir sebep olabilir mi ki
bilemiyorum
ama sanki kazıp çıkaramadığım bişeyler daha var
henüz itiraf edemediğim diyelim

ama benden kaçamazlar
malum kurcalarım=)

yok yok
bunu kendime o kadar yapamıyorum
bazen farketmemek daha kolay
daha rahat
canın sıkılmıyo
bişey yapmak zorunda olmuyosun

o yüzden şimdilik bu rüyalara devam mı
yoksa yargısız infaz mı =)

gerçeği yalnız o söleyebilir
tabi sesimi duyarsa...




yalan mı tam bir koca popo!!!


http://www.ntvmsnbc.com/id/25300009/

Evliliği bitiren söz: Koca popo

Kim Kardashian'ın evliliğinin neden bittiği ortaya çıktı.


ntvmsnbc
Güncelleme: 13:15 TSİ 24 Kasım. 2011 Perşembe
İSTANBUL - ABD’li reality şov yıldızı Kim Kardashian’ın neden boşanma kararı aldığı ortaya çıktı.
US Weekly Dergisi’nde yer alan habere göre Kardashian, sürekli kendisine “koca popolu” ve “aptal” dediği için 72 gün evli kaldığı basketbolcu Kris Humphries’le yollarını ayırmaya karar verdi.
İddiaları reddeden Humphries ise Kardashian’ın reality şovunda yer aldığı halde kendisine söz verilen parayı ödemeyen ünlü yıldıza 10 milyon dolarlık tazminat davası açacağını belirtti.
Doğruları sölemiş bunda ne var alıncak kim! sonra ortada devasa yüzük var! hep duygusal hep duygusal olunmaz ki ama.... paranı alamadıysan nolcek elbet verir bi ömür sana bağlı.. ah kimm kaç sene o popo öle kalıcak sorarım sana...

işte marjinal olmak budur! var mı cesareti olan:D:D

Çizgi film karakterine benzemek istiyordu...

Genç kız, en sevdiği çizgi film karakterine benzemek isterken dünyanın en büyük dudaklarına sahip oldu.



Türkiye’de Masum Sanık Roger Rabbit olarak bilinen çizgi filmdeki Jessica Rabbit karakterine benzemek için dudaklarına 100 kez silikon enjekte ettiren Kristina Rei, silikon yaptırmanın artık kendisinde bir bağımlılık haline geldiğini söyledi.
“Bence muhteşem görünüyorum ve bu beni çok mutlu ediyor”
“Daha da abartmak istiyorum. Bir çizgi film karakteri gibi görünmek istiyorum. Bu işin bağımlısı oldum ve çok seviyorum” 
"Bazı insanlar tuhaf göründüğümü düşünüyor ama umurumda değil. Cep telefonu kameralarıyla beni çekmeye çalıştıklarında çok mutlu oluyorum."
Parası olduğunda meme büyütme ameliyatı da yaptırmak ve "C’den DD’ye çıkmak istediğini" söyleyen Rei, “Kulaklarımı da elfler gibi sivri yaptıracağım. Farklı olmak güzel bir şey” dedi.

:D:D:D:D neremle gülsem bilemedim! 22 yaşındaymış kendisi. aklını peynir ekmekle de yemiş belli! farklı olmak konseptini de bayaaa 'farklı' anlamış bir bireyimiz. ve bu çizgi film karekterleriyle aynı olma merakı da nedir anlamadım.. onlara 'çizgi film' denmesinin bir nedeni var... bi ara da bi çocuk pikaçu diip camdan kendini atıp ölmüştü. bu kadının da beyin ölümü gerçekleşmiş aşama 1 tamam :D
ama tabi esas olan mutluluk...
belki de işin sırrı devasa dudaklarda ve elf kulaklardadır...
whatever works beybi

22 Kasım 2011 Salı

al bi de burdan yak:D:D

http://www.ntvmsnbc.com/id/25298877/

Selülite özel yağ yakan kumaş

Denizli'de bir tekstil firması acı biber, ahududu, zeytinyağı gibi bazı gıda ürünlerini nanoteknolojiyle kumaşa işleyerek yağ yakıcı kumaş üretti. Takım elbise, gömlek, pantolon başta olmak üzere birçok alanda kullanılması için üretilen kumaşlarla 1 hafta içerisinde 2 kilo yağ yok ediliyor.



Tatlandırıcıdan kilo çıktı

İnsan vücudu kalorisiz yapay tatlandırıcılarla gerçek şekeri ayırt edemiyor. Uzmanlara göre; daha fazla yeme hissi ortaya çıkaran bu durum, vücudun daha fazla yağ depolamasına ve kilo almaya yol açıyor.



oh be sonunda oluyo!


İnterneti göze yansıtan süper lens

Bilim insanlarının geliştirmekte olduğu kontakt lensler, elektronik postaların ve görüntülerin gözün önüne yansıyan sanal ekrandan izlenmesine olanak tanıyor.

NTV

sonundaa!!! her bu efektin olduğu filmde ay keşke gerçekten olsa demişimdir sonunda akıl edip de icat edebildiler!!! oysa çok bile gecikti! hayır faydayı düşün istediğin an okulda evde otobüste canın mı sıkıldııı dizinde mi aklın kaldıı haberleri mi merak ettinnn aç bak şekerim kimse de anlamadan!! efsane diil mi! yanlız ses olayı var.. ee bu kadarını yaptılar sesi de yapıyapıverssinler...
bu seyirciye bunu borçlular!

yok artık dicekken oha aslında güzel ama olmaz ki..:S olma hali...


vera wang
öncelikle vera wang ???

ben vera wang ile yeni tanışanlardanım ve daha saniyesine bayıldım!
tek bir tanımı var bence vera wang = cesaret! zevk ve cesaret
budur!
bu mudur budur!
baya beğendim ya elimde değil
yanlızzz iş gelinliğe gelince bilemedim ya ben o kadar esur muyum ki 
hayır giyicem diye değil de asıl soru: böyle bir gelin görmeye hazır mıyım!!
bilemedim valla ilk okudum başlığı ve direk yok artık olucak iş mi dedim sonra 'o'nu gördüm
siyahı beyaz yapmış sanki! nasıl hoş duruyo!!
böle kaldım ne desem bilemedim şeklinde...
şöle bi diğer siyahlara baksak karar verebilir miyiz ki acaba?










yani ne yalan söliyim gelinlik olarak giyemem ben bunları sanki dul kalmışım gibi hissederim ama tasarımlar çok hoş giyilmez gelinlik olarak ama podyumda görsel şölen ayrı ayrı
bi de bizde de gelenek demiyim de bazı yerlerde adettir fiyonk takılır. nefret ederim ben ondan çünkü kızı paket ettik bakire de size sunuyoruz siz de çözün paketi=BEKARETİ çok rahatsız edici bence ama tabi o şekil yormak zorunda da değilsin 
vera wang de böle bi detay kullanmış






 yani yok geneistemem ama böle de bişi varmışş...
hepsi ve daha fazlası için bu site uygundur

bu aradaa siyahla bitse gene iyi sonbahar gelinlik modası nerelere nerelere gidiyo!!
 ntvmsnbc haberine göre efenim;

yorumsuz artık yani...ama işte o gün o çiftin günü onlar ne istiyo sineye çekicen...

siyah gelinlik deyince şunu da bir görmek lazım:D:D:D 


tüm bunlar new york bridal fashion week'de çıkıyo ortaya o nedenlee şu link de faydalı:
http://www.couturefashionweek.com/bridal.htm





böle egzantrik şeyler
peki sorarım tüm bunlardan sonraaa
şunun gibisi var mı allasennn



vogue shoot anı
 ve tabi ki 

=)