27 Şubat 2012 Pazartesi

12 Şubat 2012 Pazar

geleceğe mektup

gelecekler ilgili hayaller kurmasam da bu resmen gelecekteki evimin paspası öle sıcak hissettirdi yani:D:D çok tatlı ya aşk mektupları..nostaljinin dibi artık=)
artık ne mektupp ne bişe pehey gençlik çok bozdu...

10 Şubat 2012 Cuma

yalan dünya 4. bölümde dikkat çeken kıyafetler



Açılay‘ın (Nihal Yalçın) giydiği önü beyaz, arkası siyah/beyaz çizgili gömlek Ajda Pekkan for Twist Koleksiyonu’ndan.



Nurhayat’ın siyah beyaz puantiyeli, kolları siyah detaylı İpekyol elbisesi de yine 1V1Y.com’da satışta. Elbisenin fiyatı 129,50 TL.

6 Şubat 2012 Pazartesi

yağmurdan böyle korunulur


just my imagination just my imagination it was...


kaçmaya o kadar alışkın ve yatkınım ki
elimde olsa kafam her attığında bir minik valiz bir çift topuklu ayakkabı ve şirin vintage bir arabayla vururum kendimi yollara
o kadar kolay geliyo ki düşününce
çünkü yola çıktığında arkada bıraktığın orada kalıyo sanki
sanki sen bi 's' veriyosun
ordaki bedenin donuyo susuyo
başka bi boyutta canlanıyosun
yeni bir evrende
ama bazen toz pembe değil dünya
bazen daireler çizip duruyosun
farkına varmak çok zor oluyo
görmek istemeyince



5 Şubat 2012 Pazar

dedikleri kadar var mı? evet var:D - Jon Kortajarena -

Jon Kortajarena

kusursuz kusurlu




olay keskin hatlarda ve duruşlarda sanırsam. e adam manken duruş zaten öğretiliyor kabul de her manken de bir olmuyo şimdi.. surat hatları ve bakışların sertliği keskinliği adamın trick'i bence o yüzden. 


normal durmak gitmemiş bi sert bakış bekliyoruz gülümsemek garip kaçıyo:D



bu biraz gay'imsi ama o açıdan da gideri var:D


x.o.x.o.


tarzım dedi



maviye bakışım değişti desem:D:D kumral saç da gitmiş 





takdir milletin ama ben beğendim açıya göre değişen bi durumu var ki bu da hoş her açıdan yakışıklı olunca bayıyo be;):)
o diil de kesin gay'sin ama çaktırma bilmeyelim bari...
jon'cum durmak yok yola devam bebeim TR'e gel arada sen kib by:D